oncontextmenu="return false"

3500-4000

Idag joggade jag ca 3 500-4000 meter.... Det kändes skönt och det var inte så tungt för jag var väldigt pigg... Så det gick bra :)
Innan jag joggade red jag ridlektion för en dressyrtränare och det gick också bra. Hon sa att Birk är en jätte fin dressyr häst och kan gå långt :D:D
Sen kollade jag på "Bonde Söker Fru".
Dom röstade ju ut idag.
Peter röstade ut Patrick vet jag och Hanna röstade ut Tobias, ´Christel fick lämmna Magnus och Per behövde inte be nån att åka hem för förra veckan åkte en hem frivilligt....

Ja vi hörs imorgon kram kram :D

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test