oncontextmenu="return false"

Alla har anlänt !

  
Håret är fixat !                    Utstyrsel är fixat !             Poseringen är fixad !


Nya snygga örhängen är på plats !

Och sist men ABSOLUT INTE MINST !!

Jag har GRATTAT IZOR !!
Han fyller faktiskt 6 år idag !
Jag var ju bara 7 år när vi fick han och jag kommer ihåg ALLT:

Pappa,Viktor och jag var och badade på fyrishov. Sen sa pappa: Nu måste vi åka hem till er mamma för ni ska få gäster !
Vi tjatade i bilen om vad det kunde vara: Mormor, morfar, farmor, farfar, en ny hund,en ny katt ja allt möjligt!
När vi hade klätt av oss i hallen och steg i i vardagsrummet öppnade mamma dörren in till deras sovrum och ut steg:  EN LITE BEBIS ! EN HUNDVALP VID NAMN IZOR !
Jag sprang och hämtade en hund som vi haft max en dag. Mamma hade köpt en till mig och en till Viktor från ICA och dom kostar ju en 100-200 kr ! Och Viktor som var 5 år härmade mig och hämtade sitt och gosedjur och Izor drog sönder dom i stycken på 3 minuter!!!

Japp det var THE STORY ABOUT THE NEW DOG !! ♥

Men vilket fall som helst är alla här nu och jag ska bjuda på mina och mammas snittar ;)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test