oncontextmenu="return false"

Färdigt !! ;)



Åh!! Äntligen färdig med paketen. Inslagna och pyntade! Eller jag ska köpa ett paket till och slå in ett annat också men det är ju bara finputsning så det gills inte;)



Nu ska jag äta fläskkotlett med sås och potatis ! :)




Sen ska jag på hoppträning med Birk.. Mamma ska kanske också rida samtidigt och hennes häst är så stor så vi kan inte åka med 2 samtidigt så jag får åka en halvtimme före :S Men det blir nog bra!! Men man får hoppas att man inte ramlar av ;)Önska mig lycka till ;)
Så här kommer det se ut !! Som Malin Baryard



Hoppas ´ni får en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Carina

Finns det en klapp till mig också?? Hoppas, hoppas=)

2008-12-10 @ 13:05:42
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jorå nån klapp till carina ligger det nog där

2008-12-10 @ 19:35:11
URL: http://horsejennan.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test