oncontextmenu="return false"

Hur j***a roligt som helst !! XD

Detta kedjemejl på runt på min E-mail !! Det är så himmla roligt ! Men läs punkt för punkt och  inte snabbtitta !!

6 små sanningar  
 
 
 
 
 
 

Sanning No.1. - Du kan inte nå alla dina tänder med tungan
 
 
 
 
 
 
 
 


Sanning No.2. -  Alla idioter som läser den första sanningen kommer  att prova.  


  
  
  
  

 

 

Sanning No.3.. -  De upptäcker att sanning No.1 är en lögn.  
 

 

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 

Sanning No.4. -  Du ler nu för att du är en idiot.   
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  



Sanning No.5. -  Snart vidarebefordrar du detta till andra idioter.  
 


  
  
  
  
  
  
  
 

Sanning No.6. -  Du har forfarande ett fånigt leende i ditt ansikte.   
  
  
Jag ber så mycket om ursäkt för det här mailet, men jag är en idiot som behövde sällskap av fler...


Kommentarer
Postat av: Biniz

Heheh!! Jag är också en idiot så vi är två!!

Kram!

2008-12-31 @ 13:41:55
URL: http://biniz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åhh.. Jag känner mig lättad ;)

2008-12-31 @ 16:29:54
URL: http://horsejennan.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test