oncontextmenu="return false"

Julshopping


Idag har vi i familjen haft riktigt trevligt !! Jag gick själv och julshoppade och pappa och carina gick tillsammans och julshoppade,viktor gick också själv. Jag hittade paket till allihop. Nu ska jag bara köpa nåra paket till !
Sen träffades vi på en resturang och jag och Viktor drack vatten och åt Fransk chokladtårta med blåbärs "sås" och vaniljgrädde :)
Till middag åt vi Tacos och nu tittar vi på "Stjärnor på is" och äter fruktsallad. Fasst Carre och pappa äter kräftor....

Nu kom visst Meisam förbi :P♦

Höres sen

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test