oncontextmenu="return false"

JulstämmningXD


Jag tänkte att nu är det ju snart jul och vad är inte det bästa för att pumpa upp stämmningen XD
Jo precis, julmusik XD.
Jusst nu är det Lasse Berghagen- Jul i vårt hus.
Jag ska köpa Amy Diamond- En helt ny jul.
Men om det är nån som vet nån mera bra julskiva skriv då en kommentar med skivans namn och artistens namn :)
Vad bra.... Men nog om julmusik.. Eller föresten det går inte sluta lyssna ¨på musik. Man känner stämmningen i hjärtat när man lyssnar på detta :):)
Så jag hoppas ni gör som jag(om ni inte redan lyssnar på musik) och sätter på en julskiva och lyssnar på julmusik...
Det är ju snart jul så :D



God jul i förskott XD/DX ttoksröf i luj dog

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test