oncontextmenu="return false"

Kaos hemma hos Jennifer



Japp!! Detta är mitt rum ! Värsta kaoset!! Det ligger filmer,DVD, karoke maskin m.m på golvet !! Det är för att hyllan för TV:n inte kommit upp än!!
Mina kompisar ringde idag vid middagstid och undrade om jag ville haka på med in till stan och shoppa ! Men jag sa det att jag ska baka,städa och fixa inför nyårr..Även om det hade vart super kul i stan med dom! Dom ska åka vid 11.00 och jag hade velat åkt vid 09.00 och kommit hem vid kanske 14.00 eller nåt sånt... :S

Men,men..

Imorgon ska mamma och jag göra snittar och jag kanske bakar något gott... Jag får lägga ut alla resultat isåfall...
Jag testade nagellacket och eyelinern idag.. Det blev super fint.. Så jag längtar till nyår...
Min nyår lär bli mkt fin <3. Vi ska äta kött och potatisgratäng. För-och-efterrätt och stjuta raketer !!!

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test