oncontextmenu="return false"

Lite nyårs fix XD


Här är mitt nya nyårs smink !! Min eyeliner står i badrummet så den kom inte med på kort. Men detta är vad jag ska smycka mig med på nyår ( av det jag köpt nytt):

Mitt nya nagellack(Det är det jag har på naglarna på bilden)
Glitterspray till håret ( Det kommer glittra guld om mig hela kvällen !)
Nya örhängen( Mamma fick dom i julklapp men hon tkr att dom är för ungdomliga !)XD

Sen måste jag bara säga att ni är då för tappra läsare...Läser mina ur tråkiga inlägg, dag ut och dag in! Ja jag säger då det XD
Nej, nu ska jag inte förstöra detta för er genom att säga att mina inlägg är tråkiga. Ni kanske tycke att dom var bra... Nää lyssna på detta istället:
Jag måste ju säga det att det borde vara roligt för er att lyssna på mina roliga inlägg! Tänk OM det fanns nån annan lika rolig bloggare som jag.. För det känns lite tråkigt att inte jag får läsa nåns blogg som är så HIIIMLA rolig XD
Hörs sen :D

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test