oncontextmenu="return false"

Nu bär det iväg in till stan

Nu ska jag in till stan och träffa Carina !!
Fasst jag får se om jag följer med mamma till IKEA först! Jag skulle behöva några "backar" att lägga saker i och sen ställa under sängen... För jag måste bli av med en massa saker tills nyårsafton !!
Det är ju rea överallt, men tyvär är det bara rea på stl. Large och X-Large vilket är "lite" förstort !! Och de kläder i X-small och small är inte så snygga :(
Men jag har hittat en pyamas och en tröja på rean :D
Och en LCD TV !!! :D:D Den är huuuur fin som helst ! När jag vaknade imorse var det alldeles städat efterssom jag slapp min 70-tals TV :D

Jo föresten har jag jätte ont på ryggen för jag har typ massa prickar där :( Det kliar hur mkt som helst :( Och jag vet inte riktigt vad det är !

Men ni måste jag avlsuta detta innan  NI får huvudvärk   :S:S

HÖRS KRAM KRAM

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test