oncontextmenu="return false"

Nyårs utstyrsel ! (L)



Japp detta är nyårs utstyrseln ! Jag hittade ju inga snygga nyårs kläder på stan så det blev lite eget hopplock av min garderob. Faktiskt ganska nöjd ! Eller vad säger ni?
Det blev en kofta från H&M som jag köpte från rean(innan jul), en ny tröja som är lila/svart randig,en "kjol" som man har under tröjan och tighs ! Sen har jag nya mjuka, luddiga strumpor som jag ska ha för det lär väl bli lite kyligt ute idag :)
Sen ska jag ha jätte mkt glitter. Det ska vara glitter spray i håret, glitter nagllack och glitter ögonskugga och glitter eyeliner m.m + örhängen och halsband ! :) Jag tror nog att det kommer bli en lyckad nyårsafton med mat, raketer och vänner...
 Fia kommer sen vid 19.30 ungefär ! Jag får göra ett inlägg med henne då !!

Igår läste jag ut en bok innan jag sommnade ! Den var helt ny och väldigt bra !
Ridläger på Sonnenhof 1: Sommaräventyret
Julis mamma Marieke ska börja hålla ridläger på gården där de bor- men hur ska det gå till ? De har inga hästar. inga gästrum,ingen kock och ingen tid...När sedan de fem energiska och busiga haflingerponnyer anländer till gården verkar katastrofen vara nära. Ska Juli och hennes mamma hinna fixa allt innan de förväntansfulla ridlägereleverna anländer?

Den boken är faktiskt väldigt bra ! Men nu har jag påbörjat en annan bok ! Men det är en annan historia ;)

Kommentarer
Postat av: Helen

gott nytt år

2008-12-31 @ 12:02:01
Postat av: Jennifer

Tack detsamma !

2008-12-31 @ 12:37:15
URL: http://horsejennan.blogg.se/
Postat av: Biniz

Gott nytt år!

Snygga kläder!! :) Jag har också provat massa olika men sen blev det den jag trodde så gå in på min blogg och kolla!

Kram!

2008-12-31 @ 13:45:40
URL: http://biniz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack :D Du hade också snygga kläder !! :)

2008-12-31 @ 14:25:18
URL: http://horsejennan.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test