oncontextmenu="return false"

Önskelistor

Jag sitter här och funderar på: Vad önskar min släkt sig ?
Man vill ju köpa nåt inte allt för dyrt(måste tänka på min budget ;P) och att det är fin och andvändbart.....
Ni kanske har nåt tips på ideer.....??
Eller vad ni önskar er :)
Jag önskar mig:

1. SIMMA MED DELFINER
2."Modell-för-en-dag"(eller vad det heter:P)
3.Skidsemester
4.Presentkort
5.Böcker
6.Smycken
7.Smink
8.Parfymer
9."myskläder"

och MYCKET mera :P


Och jo jag måste tillägga:

1. Idag missade vi bussen p.g.a att Viktor tog skit låååång tid på sig så mamma fick stjussa oss till samhället :S

2.I vårt samhälle stod polisen :OMen vi klarade oss och fick åka förbi..

3.Jag bakde rulltårta med Citronskal i smeten.. Det var gott med citron till jag tuggade på flera STORA citronskal.. USCH bara jag tänker på det blir jag spyfärdig ARHG usch fy bläh :P


Kramar och God n

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test