oncontextmenu="return false"

Snart jul :)

Detta har vart en tung dag :)
Jag damsög och skurade mitt rum imorse( och det luktar fortfarande rengöringsmedel :), villket e bra asså )
Sen innan lunch så åkte vi ut till en av våra hagar och högg ner en julgran :) Den var superfin :D

Min data funkar inte riktigt som den ska :( så jag kan inte visa några bilder på granen, men jag kanske kan göra det sen...

Sen har jag tittat på Camp Rock.. Den var väll helt okej :)

Vi hörs senare så kanske det funkar med bilderna


Kommentarer
Postat av: Biniz

Jag kan inte säga vem det är men inte någon från 7C i alla fall.......

2008-12-23 @ 20:26:26

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test