oncontextmenu="return false"

Trevlig kväll

Igår när jag var på stan ringde min kompis och sa att hennes mamma skulle bort och hennes pappa hade åkt till akuten så hon frågade om jag kunde sova där så mamma hämtade mig efter jobbet och stjusade dit mig :)
Hennes mamma hade gjort lax med potatis och det var super gott ;)
Sen joggade Fia och jag cycklade i ca 6 km ;)
Sen tittade vi på bonde söker fru:

Peter- Wille= Nja ganska bra, den andre var ju så tystlåten
Per- Åsa = Nee de passar inte... Hon var ju såå sprallig och han sååå stendöd
Magnus-Emma = Det sa dom ju förra veckan men Magnus vill ju att hon ska flytta in och han friar ju och.. jaja
Hanna-Elias= Bra val, Men jag hörde att det inte kommer funka :S

Idag har jag inte gjort så mkt förutom att slå in paket och så :)
Fasst jag ska shoppa imorrn med tror jag :)

PS. Vi spelade Monopol idag;)

GOd natt och Kraaam :)

Kommentarer
Postat av: sara a

Vad hade hänt med Fias pappa ?

2008-12-19 @ 17:52:08
URL: http://horsejennan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Han hade fått nåt i armbågen tror jag

2008-12-19 @ 23:27:20
URL: http://horsejennan.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test