oncontextmenu="return false"

Vattkoppor

Neäää!! Det är inte rättvist !! Nu har min bror gått och fått vattkoppor! Och han ska ju gå Lucia på dagis om en vecka! Jag hoppas han hinner bli frisk. Han har vart trött och hängig och fått några prickar under veckan och idag fick han massa prickar.



Men nog om det så har jag bakat knäck idag.
Ni tänker nog: Åh vad gott det skulle man viljat smaka.
Men på receptet stod det att man skulle stormkoka den i 30 min. och jah kokade den i 20/25 min och den blev bränd och luktade pyton....

Till middag åt vi hemlagat mos med hemlagade köttbullar. Det var mamma och jag som lagade dom:)
Senare gick jag ut och red dressyr på Birk medans mamma longerade sin häst... Men mammas häst sparkade bakut och höll på :S
När jag kom in åt vi chokladpuddig med grädde som efterrätt...

Men nu är idol i full rulle och vi hejar på  .....al...o....Kev...
VA JAG HÖR INTE.. alice och Kevin
HÖGRE   ALICE OCH KEVIN
Kevin ß
precis!! Dom äger hoppas dom kommer till Final :)

Vi hörs herrå


Kommentarer
Postat av: Biniz

Nej stackarn!! Jag kommer ihåg när jag hade det.. Det var hemskt..

Jaja Nu har jag iallafall provat pepparkaksglassen :)

Jag vet inte riktigt hur den blev men jag tror att den blir god!

Nu ska jag stoppa den i frysen hejdå ses i skolan! Puss!

2008-12-06 @ 10:21:47
URL: http://biniz.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test