oncontextmenu="return false"

ONT KNÄ (igen)

Idag körde vi killerboll inne i omklädnings rummet och jag skulle akta mig för bollen, men då var väggen i vägen och jag slog i knät !!!! På sidan (VILKET GJORDE JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTE ONT :((((......Det var inge kul )



Men, men... Livet går vidare  skrattar
Nu har hon iallafall kommit... vi har tittat i skolkatalogen +tränat för Lucian !


Nu skall hon och jag äta lax with potatis..... MUMS eller? Jo det tycker jag.. Vad tycker du min vän ?


Hej då och kanske god natt (om min lilla vänn inte orkar dras med mig vid datan )

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test