oncontextmenu="return false"

Presenter




Som sagt,har tjatat mkt om det men,jag fyllde år i  torsdags och då har jag fått paket hela helgen.....
Jag har fått 850 kr på H&M, en DVD, ett TV abonnemang så jag har över 100 kanaler på  mitt rum,en morgonrock,skidor,pjäxor och hjälm jag ska få stavar och glasögon...Och böcker en film parfymer smycken och mkt mera ... TACK SÅ MKT!!

Jo,Det var så roligt för jag hade sagt till pappa att jag kunde ju öppna hans paket på kvällen.. Och så kom hela släkten och av farmor fick jag en skidhjälm och då förstod jag att jag skulle få skidor och pappa fick springa in med skidpaketet HAHA


BÄSTA PAKETEN: Skidorna,pjäxorna,hjälmen,Via-sat abonemang och DVD:n.... Men jag är jätte glad för alla andra paket... B la. Morgonrock,Sims fritid,pengar mm......

Kommentarer
Postat av: martina larsson

de e bara massaa skit på h & m andingen tant kläder elller bebis kläder på barn och ungdomsavdelningen... såå dåligt... "/

2008-12-10 @ 18:09:14
Postat av: Jennifer

Nee det tkr inte jag. Men alla har olika smaker!! Jag har hittat massa fint där så det så ;)



Herrå

2008-12-10 @ 19:38:20
URL: http://horsejennan.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test