oncontextmenu="return false"

Bad och skidåkning

Idag har jag åkt skidor i ca 5 timmar. Lagom trött liiiksom. Sen gick vi och badade... Bastade efteråt också. Jätte mysigt. Men det var 85 grader varmt så det var mkt varmt måste jag säga.
Tror jag har solbränt mig... (?) För det svider på min näsa som om jag skulle ha bränt mig=(Men man kanske inte kan bränna sig av vårsol ? Eller?

Måste föresten berätta att igår gick jag
,Viktor och Linus äggletarjakt! Hehe.. Så vi fick ett varsitt stort påskägg av Bäver Benny! Det ni! Bäver Benny är maskoten här på Hassella sport och konferans.

Det är väldigt varmt här måste jag säga!
I morse var backarna bra. Men de var dåligt prepparerade(eller vad det heter). Men nu på eftermiddagen så smällte allt så det gick knappt att åka... Aja

Ha det bra <333

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test