oncontextmenu="return false"

Dåliga nyheter :(

Tror tyvär inte att datan kommer hänga med =( För bilen kommer vara så proppfull utan datan endå.... =( Men om den kommer med så ska jag blogga!!
Kommer blogga imorgonbitti och på måndag direkt när jag kommer hem! Men tyvär är ni utan inlägg fredag,lördag och söndag =( 3 dagar! Men ska göra så gott det går! Skriver massa imorgon och på måndag så ni får något att läsa endå.. Antar att ni kanske ska fira påsken ni med? Eller? Vad ska ni göra då ? Åka skidor,på solsemester,jobba eller bara vara hemma?

Tråkigt tråkigt! Men det är inte mkt att göra åt förstår ni.. För annars får vi nog sitta med allt i knät! Och datorn kommer nog bli krossad för vi ska ha all mat och kläder för 5 personer och skidor och pjäxor till Viktor och mig!!

Måste packa klart nu KRAM!

Ps. Ni måste kolla på min blogg varje dag även om inte datan följer med för det kanske finns data att låna där =)
Eller nått sånt! HÖRES!

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test