oncontextmenu="return false"

Gårdagen!


Efter Hannah och jag hade shoppat så åt vi sallad på UN!CO. Gott gott tycker jag! Men det var inge smak typ så Hannah kryddade mitt men råkade få för mkt. Det var typ nån slags svartpeppar så det brännde i hela halsen!! Usch.
Upptäckte föresten att jag kunde äta annanas igår! Jag är typ lite alergisk mot det. För Linus och jag åt en HEL annanas förut själva. Och det var en extra stor så Linus fick utslag i hela ansiktet och jag fick blåsor i hela munnen. Så jag får blåsor nu med när jag äter annanas. Men inte igår! Tjoho för mi! <3

När vi kom hem till Hannah så kom Fia också:D Fia och jag sminkade Bellan,Hannahs lillasyrra. Det blev super fint! (NOT) Vi hade kajal på ögonbrynen så det gick knappt bort ! Hehe. Men sen sminkade vi henne fint! Då blev det jätte bra =)

Hannah,Bellan,Fia och jag satte upp studsmattan! Det gick väldigt bra när man var många!!
På bilden är det Fia,Hannah och Bellan som ska välta studsmattan.Den låg ner när vi byggde ihop den så sen fick vi vända den! Snygga va´?

Vi hade jätte trevligt hela kvällen!
Vid nio kom Fias pappa och dom stjusade hem mig med =)
Detta måste vi göra om tkr jag!<3

Imorgon ska jag kanske vara med Fia,Millan och Bina =) Millan och jag ska iallfall på bio tror jag. Men inget bestämt. Vi ska fråga Bina också. Om inte Millan redan gjort det! För jag sa till henne att göra det! Hehe. Millan är lite glömsk!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Bina

Men gud!! :O vad har ni gjort med bellan?? :O

2009-04-18 @ 19:16:01
URL: http://biniz.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test