oncontextmenu="return false"

Skidåkning!

Nu har jag åkt skidor i ca 6 timmar. Mellan 09.00-16.00, men vi hade en lunchpause på en timme så 6 timmar skidåkning. Jag åkte massa med Linus också. På förmiddagen. Åkte helt själv med Linus i barnbacken och i liften =) Han var väldigt duktig. Men han blev lite pipig när mamma var med :S

 Nu ska jag snart äta tacos och sen ska jag på kvällsåkning emellan 18.00-21.00. Men jag ska kanske ´på disco vid 08.00 men jag hinner ju vara med en timme ialladall :D


KRAM

Kommentarer
Postat av: Bina

SV: Jag har inte skrivit att din teckning var ful!!!? Vad har du fått det ifrån??

2009-04-10 @ 19:35:19
URL: http://biniz.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test