oncontextmenu="return false"

Tråkig bussfärd

Bussen var typ 10 minuter försenad... Jobbig när man kom 10 minuter för tidigt också.. Hände inte så mkt på bussen..

Men det var en tant som gick på, hon var skit tjurig typ.
Busschafören: Ska du plocka blåsippor..(typ så sa han)
Tanten: Ja!!

Skit snobbigt sa hon det och sen satt hon och stirrade på mig och när jag tittade på henne vände hon bort huvudet och såg ännu mera arg ut! Fy..

Sen var det en gubbe som gick på och hennes fru stod brevid utan att gå på... Och hon skällde ut chafören att bussen tidigare bara åkt förbi för att det var ombyggnationer! Typ 10 min stod hon där... Aja! Nu är jag framme i välbehåll vilket jag är glad för...

Tror jag ska ut på en cyckel runda nu faktiskt! Nice


Kommentarer
Postat av: Jessica

Härlig header

2009-04-06 @ 18:06:52
URL: http://nollfyratolv.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test