oncontextmenu="return false"

VÅR VÅR!!


Åhhh!! Vilket vackert väder!! Mysigt med vår måste jag säga!!

Har inte vart hemma från skolan en enda gång i hela sjuan.. eller jag åkte hem för jag hade ont i huvudet. Och då missade jag typ 2-3 lektioner men inte mer. På julafton var jag ju lite sjuk på morgonen men var pigg på kvällen när alla gäster kom!! Men nu när jag ska tävla och det är påsklov(idag :D) och det är värsta mysvädret så blir man sjuk!

Ska inte gnälla mera! Nu är det vår och ska tävla i helgen och sen drar jag till fjällen och åker sidor:D

Kommentarer
Postat av: Sabina

Visst är det härligt med våååår!! <3<3<3

2009-04-03 @ 14:18:55
URL: http://biniz.blogg.se/
Postat av: Hannah<3

VÅR, VÅR, VÅR!!! :D <3<3<3<3<3

2009-04-03 @ 15:24:05
URL: http://eqqus.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test