oncontextmenu="return false"

Blev ingen dressyrtävling :(

Skulle anmält mig till en dressyrtävling som är den 6 september.. Men jag visste inte att anmälningstiden gick ut idag klockan 18.00 så jag missade det :( Men jaja.. Ska fråga mamma om jag kan vara med i nån annan tävling. Bälinge har ju en dressyrtävling den 27/9 :) Så den tror jag att jag ska vara med i.

Imorgon är det skola ^^ Men vi slutar tidigt och jag ska till stan :D Jag försov mig idag :S Vaknade klockan 07.00 av att mamma väckte mig. Fick panik och rusade runt i huset. Borstade hår och tänder,åt frukost, fixade mig,klädde på mig,fixade mig ytterligare liite till. Ni tjejer vet vad jag talar om^^ ;) Haha.

Nu ligger min snarkande hund och väntar på mig. Imorgon blir det lite roligare inlägg, efter att jag och Maria vart på stan. Jag har ju inget att skriva om annars ;) Hihi.
PUUUUUSS! <3

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test