oncontextmenu="return false"

Film;Brudens bäste man



Idag hyrde jag filmen :Brudens bäste man.

Handling:
Tom älskar sitt liv,men inser att han även älskar sin bästa vän Hannah. När Hannah förlovar sig med en stilig skotte och vill att Tom ska vara hennes "brudtärna" på bröllpet,ställs Tom inför möhippor,konkurrerande brudtärnor och hopplösa dagar av planerande inför det perfekta bröllpet-där han själv planerar att stjäla bruden. För brudens bäste man har en egen plan...

Vad tyckte jag ? : Jag tyckte den var väldigt bra! (: 4 av 5 tror jag. Den var både rolig och romantisk. Och att Patrick Dempsey är ganska snygg gör ju inte filmen sämre direkt ;) Men denna film rekomenderar jag (:

Har någon annan sett denna film ? Vad tyckte du isåfall om filmen ? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tyckte den filmen var riktigt kul :) du?

2009-08-13 @ 11:51:50
URL: http://froggie.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test