oncontextmenu="return false"

Ska vara "MODELL för en dag!!"


Jag ser inte så snygg ut på detta foto xD Men det var Linus som fotatde! :)

Jag har nog glömt att berätta men Cissi som jobbar på Mickes resturang berättade att hon skulle på "modell för en dag". Så om hon tipsade om 8 st skulle hon få ett foto+ hela grejen gratis! Så hon tipsade om mig och mamma :D Så dom ringde upp oss i helgen och frågade om vi ville. Så att 30 september ska jag modella! :D Det ska bli SÅ kul. Måste ju shoppa innan för man ska ha 3 plagg med sig själv och dom sminkar och fixar håret på oss. Det ska bli så himla kul. Längtar,längtar,längtar!

Pussar på er!

Någon dag då jag inte är så himla trött ska jag översätta ett helt inlägg på engelska :D Måste ju öva engelska nu (:

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test