oncontextmenu="return false"

Slapp,slapp


Nu sitter jag här och hänger framför datan och kastar blickar på TV:n då och då! Men det är inget bra där. Jag har iallfall ridit idag :D Det gick mycket bra :) Förutom de där moppej*vlarna!!  Friday stod typ och speppade för han var lite nervös av mopparna, och jag rider längst kanten och då saktar inte mopparna ner utan fortsätter köra och nästan gasar och kör i bredd,så hade Birk vart en nervös häst hade nog Birk och jag eller dom legat på sjukhus nu!!  "Tror" de kallas: IDIOTER!!!!!! :@

Nu funkar iallafall internet här hemma :D Så det är ju kul :D Så om ni ger mig lite bloggideér så kommer det bli mycket bloggning. Men bara om ni blir bättre på att kommentera ;)
Vad tycker ni jag ska blogga om då ? Frågestund,blogga om mode eller vad tycker ni ? Det är upp till er!

KRAM

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test