oncontextmenu="return false"

Sorry,but you now why!


Förlåt för att jag inte bloggat!!! Men ni vet varför! För vi har ju inte haft något internet hos mamma och jag har knappt vart hos pappa. Men nu kommer jag kunna blogga i cirkus 2 dagar innan jag åker till mamma!! :)

Vad har ni gjort och vad har jag gjort sen sist vi hördes ?
Jag kan ju tala om att iallfall jag har badat,solat och flyttat! Jag ska visa er mitt hus nån dag! Och idag har kusinens kille tapetserat klart mitt rum! Min vita tapet med silver stjärnor och min fondvägg i svart. Den svarta finner ni inne på draget för 750 spänn rullen. och den andra vet jag inte ;) Kul info det här kände jag nu!;)

KRAM

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test