oncontextmenu="return false"

Träningen (:

Idag har jag haft hoppträning :D Det gick super bra. Birk fjantar dig väldigt mycket, och inga undantag i dag inte. Men på träning är det bara bra! Ben och driva och yttertygeln måste jag tänka på!! MYCKET!!!Men shit vad jag längtar nu till tävlingen ;) Ska bara rida en klass efterssom han är lite jobbig i transporten och så ^^ Men en LC* blir det:D
Vad har ni gjort i dag då ?

*
LC heter klassen man rider i hoppning. Det finns LD(den lägsta) och LB och högre. Men LC är för:
D-ponny 0,90m
C-ponny 0,80m
B-ponny 0,70m
Hoppas förklaringen duger ^^ Annars får ni som är nyfikna slänga iväg er fråga i en kommentar :D


Jag och min nya mobil :D
Den funkar väldigt bra måste jag medela :D

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test