oncontextmenu="return false"

Shoppingen med Maria


Tröja H&M


Tröja H&M,som jag hade idag :D

Linne New yorker.

Igår efter skolan åkte jag och Maria in till stan :D Jag köpte 2 tröjor och 1 linne. Såg ett par ursnygga skor och 1 par jätte mysiga mjukisbyxor. Det kommer nog införskaffas snarast ;)
Men jag är iallafall jätte nöjd med kläderna :D Maria köpte en kofta som var jätte fin. (jag hittade den;) haha).
Det var föresten något politiskt sak där,så dom bjöd på tårta!! Och det åt jag. + att vi köpte glass.

När jag kom hem hade mamma köpt en tröja till mig :D Tack mamsen <3 Den var jätte söt med en hund på.

Söt eller hur ?<3

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test