oncontextmenu="return false"

Thailand imorrn :D


(Ibland får man väl bjuda på sig själv,eller? xD)

Imorgon åker jag till Thailand :D Lääängtar  ;D Men kommer sakna Lullul,gummaaan och älskling :/ <333 och dig så klart pappa :D

Har inte hunnit packa så mycket än
men det hinns nog med ikväll:D Hehe. Om internet funkar där nere så kommer jag lägga upp massa bilder från Thailand :)

Föresten så glömde jag mina SO-saker i skolan:/ Så jag får väl typ säga att jag glömde det hemma men att det är klart så får jag göra det på jullovet...:P Madde döööödar mig annars om jag inte gjort det :O xD


Men puss kanske hörs imorgon innan jag åker :D PÖZZW <333

Kommentarer
Postat av: kamilla

Hejsan! hur är det med dig då?:)

2009-12-04 @ 18:50:44
URL: http://kaamilas.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test