oncontextmenu="return false"

Fredags shopping:D

Idag efter skolan tog Hannah och jag 13.25 bussen in till stan(för vi slutar 13.20 egentligen,men vi fick sluta 13.10 :D) och shoppade :D Jag köpte ett linne från Vero Moda (Only) för 89,95 kr :D Det var svart och skit snyggt :D Sen köpte jag en bok till Linus för 29.50 på bokrean(ord.149 kr) den hette typ "femti kronors krämen".... Inte min favvo men Linus gillade den :D Sen köpte jag lite godis till Linus som han kan ha idag men även imorgon när han och jag e hemma tillsammans med Hannah :D Plus att hag blev lite små sugen (hannah också) så vi köpte en varsinn glass på Mcdonalds :D Med chokladsås fast Hannah tog kolasås :)Sen gick vi till bussen vid kvart över fyra och då såg vi att bussen gick 16.35 så då gick vi och köpte det där godiset ;)

Så det var min fredag :D Hur var eran fredag ?
  


Tack för en trevlig fredag gumman <333 :)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test