oncontextmenu="return false"

Mitt Nikita besök:D

o
Nu har jag vart hos min uuur söta kusin: Linda från NIKITA. Hon e så duktig och gör allt så himla nogrant!!(Vilket e bra asså)Hon sköljer håret och har schampo i och sen klipper hon ur fint och har i olika produkter i håret och pratar och tipsar om produkter till ens hår och frågar vad man själv gör med håret och så....


Är SUPER NÖJD iallfall:D
Jag klippt upp håret lite och "sneddat" luggen lite:D Ni skulle bara veta vilken skillnad. Det var 4 månader exakt sen jag klippte mig... Jag tänkte knäppa ett "förekort" och sen ett "efterkort", men jag hann inte det med att knäppa "förekort"(Men det nog bra att jag inte hann det.. Ni skulle få mardrömmar och jag skulle skämmas för mitt urslitna gammla hår:S Haha)

Kram så hörs vi sen :D


Kommentarer
Postat av: fija<33

Hej gumman! Gud vad länge det var sen vi träffades! VAD fint ditt hår blev:)<33! Hoppas du får det kul i fjällen,det hade inte gjort något om jag hade följt med va ?:D Puss på deej Love

2009-02-19 @ 08:50:58

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test