oncontextmenu="return false"

Ny o vacker tunika


Igår var jag på bio med nåra vänner(super kul), men vi fick lite tid över innan den började så då tittade vi runt lite på kläder och så ;) Och då hittade jag denna snygga tunika! Den har kostat 249 kr men nu var den på rea och kostade dock bara 149 kr :D Jag har kikat på den men den har vart för dyr när jag vart på stan och shoppat upp alla pengar så då har jag inte kunnat köpa den! Men idag slog jag till :)

Nu ska jag försöka tvinga min brorsa till att gå ner på stan en stund och shoppa med mig :D Han ska köpa byxor och jag har akut behov av att köpa.... Ehm.... Jo jag skulle behöva ett par.... Äsch f*siken också! Men jag kmr nog på nåt när jag e på stan ska ni se ;)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test