oncontextmenu="return false"

Outfit och dagens händelser




Detta blev dagenskläder!! :)

Kofta:Från Vila
Tröja:Från New Yorker(tror jag,fick den i julklapp av pappa m. CO)
Strumpbyxor: H&M elr Kapphal
Sockor:Lindex för 29.50 på rean!!Halva priset ;) xD

Idag har vart en ganska lugn dag,tror jag! Vi har haft:
Svenska
Språk-Jag har Franska
Bild
Musik
Lunch-Sejfisk med potatis, det var helt okej om man tog bort det konstiga uppepå
SO-men vi diskuterade bara
Engelska
Teknik

Jag måste få berätta två grejer bara! Det första är att Linda,franskalärare(våran), är gravid och ska föda i juni tror jag. Så vi hade hennes gammla elev idag, Martina. Hon är jätte lik Emma från Bonde söker fru!!
Vi tittade på film på franskan med henne! Men iallfall så var Linda på undersökning för hon har diabetes så då måste hon på undersökning av bebisen ofta, och då hade vi Martina idag! :)

Den andra grejen är att idag på tekniken läckte det vatten så vi fick gå en "bakväg" genom slöjden!! Det var "roligt"! HAHA!

Hörs sen

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test