oncontextmenu="return false"

Skid-dagen i kungsberget;)


Nu tänkte jag lägga upp nåra bilder från i måndags... Min kamera hade inga batterier typ så jag kunde knappt knäppa och jag kunde inte lägga upp bilderna :S Men nu e jag hos pappa och där har jag laddaren :D
Bilden var inte så bra(den första alltså), jag skulle visa vilka märken jag hade i benen för jag glömde mina skidstrumpor hemma :S Så det blev ½ cm djupa märken:S
Men jag måste då säga: VILKEN SKILLNAD det var mellan mina gamla pjäxor och dom nya.. Mina nya är liksom mjuka och varma och så.. Och dom andra var för små så då blev dom kalla och "hårda" och ja...suck... Men nu är jag lycklig att jag har nya och kunnat lura på Vigge dom gammla... Haha xD

Här är den vackra skidbacken :D Det blev typ sol över lunch så det blev jätte vackert :D Åhh vad mysigt det var :D ......
 Kram kram så höörs vi

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test