oncontextmenu="return false"

Skidåkning :D


Jag körde slalom hela dagen igår och idag :D
Jag ramlade ingen gång förutom en gång i liften för Viktor kom på ett gupp och ramla så då ramla jag med :S
Men Viktor flög ut i skogen igår så Matte och jag trodde att han brutit nacken och armen, men efter lite gråt var han återställd ;)
Så det har vart super kul ;) Men igår blev det väldigt mkt i barnbacken för vi hjälpte Carina... Det var kul å åka med henne men jag ville åka stora backar också.. Men det gjorde inte så mkt för jag körde störtlopp och riktrig slalom med Matte idag :D. 
Det fanns bara gröna,blåa och röda backar så det var lite synd att det inte fanns någon svart backe :S Haha xD

Igår var vi ju på melodifestivalensgenrep :D Petra Mede var bätte live än i TV:n.... Artisterna var helt OK...EMD och Velvet var bäst.... "Rico feat red fox"(eller vad de nu hette),Sofia och Maja var sämst.... BWO var också sådär.....Molly e bra men låten var sådär och nån Mickhael Rickfors var sådär....

Nu ska vi snart ner på resturang,After ski, och äta mat och så :D

Vi hörs senare :D

Kommentarer
Postat av: Bina

Hoppas ni har det jättemysigt!!



Puss bina!! <3<3<3<3<3

2009-02-21 @ 19:12:58
URL: http://biniz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack så mkt, det har vi verkligen haft :D:D

2009-02-22 @ 19:20:19
URL: http://horsejennan.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test