oncontextmenu="return false"

VIKTOR baara bråkar


Nu har jag bråkat med Viktor om PS2... Det var han OCH jag som fick det i julklapp förr,förra året men det är han som har spelat mäst... Men idag kände jag för att spela lite.. Och då drog han igång värsta bråket!!! Han spottade i mitt rum (eller han sa att han låtsades att han spottade) och slängde ner alla mina CD-skivor och böcker på golvet och sen sa Carina åt honom att han INTE skulle  stänga av TV:n när jag spelade men då gjorde han det och då sa hon till Viktor att gå in på sitt rum så då gick han in dit och grina.....

USCH VAD DET E DRYGT MED BRORSOR... Jag vill ha en lilla syrra man kan fläta håret på och inte en brorsa som bara bråkar...
Men Linus  e rolig att ha som lillebror!! :D Peppar,peppar ta i trä......

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test