oncontextmenu="return false"

06.30

Nja jag gick väl upp klockan 06.30 men sen var det så mörkt och jag var inte ett dugg sugen på att gå en långpromenad! Men jag tror att jag ska gå om en stund annars blir det ikväll :D Jag ska ju åka till mamma och då ska jag rida och få lite motion iallafall!!

Pappa och jag kikade lite på kameran pappa fick i julklapp! Viktor sålde jultidningar och fick välja en premie då tog han kameran och gav till pappa i julklapp... Men han fick den först i torsdags!

Här är den:

Den är en väldigt bra kamera faktiskt!



Vi hörs sen

PS. Jag ville bara säga att ni är mkt dåliga på komentera så ni får komentera lite mera!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Här är en kommentar!! hehe! <33

2009-01-11 @ 14:10:35
Postat av: Cherry Li

Hi CupCake!

2009-01-11 @ 18:47:54
URL: http://misscherry.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test