oncontextmenu="return false"

Dagens utstyrsel




Dagens outfit blev denna tröja från H&M tror den kostade 99 kr eller 149 kr.... 149 kr kostade den nog :) Sen hade jag ett grått linne under!! Med jeans och mjukisbyxor när jag kom hem :D
Plåstret ´tog jag på hemma, det är för att jag skar mig på matteboken! :( På tal om matte så gjorde jag klart hela "röd kurs(andra steget, svåra)" och alla andra är på "första steget" eller "diagnosen"!! Så det går bra för mig för jag e 3 elr 4 veckor före alla andra!
Idag har det vart en ganska skön dag!! :D:D Vi har haft svenska,engelska,matte,biologi och sen lästimme!!

Just nu läser jag "tusen gånger starkare", den är bra, fast jag har inte läst så himla mkt än! så jag vet inte vad den handlar om riktigt!!!

Kram

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test