oncontextmenu="return false"

God natt

Detta ska bli världens kortaste inlägg..... Jag ska bara säga det rakt ut: GOD NATT!!
Nu har jag sagt det. Fast inlägget blev inte så kort. Egentligen låter det inte så svårt att säga, (1,2,3,4,5,6,7) 7 bokstäver:God natt. Det tar väl 2 sek. på ett inlägg.... Men jag lyckas inte... Jag fattar inte varför jag fortsätter mala på när det skulle bli 7 bokstäver. SLUUUTA Jennifer!!!!!

Hör av er om det blir tjatigt!! (Haha xD) Nä nu ska jag sluta.
God natt,kram,puss, sov gott!! okej nu blir det de sista 7 orden:
GOD NATT




Ps. Föresten kommer ni...... Jag skojade...Var inte oroliga...
Nej vänta jag fick en idé. Min säng den är vit och min kudde e blå! Jag sköjja.

nehe jag var inge rolig!! HAHA xD

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test