oncontextmenu="return false"

Gourmet!



Pappa och jag var nyss på ICA och då köpte vi en "festpåse" men godis och cola till Viktor,Carina och pappa och en film till Viktor och en mattidning till mig! :D
Sitter just nu och läser!! Fast recpeten var mest "svåra" recept! Men den är bra... och om jag inte berättat det ännu så har jag precis blivit medlem på en "matklubb" som heter hembakt!! Så ni lär väl få sen en massa godsaker sen ;)
Snart ska jag äta mat! Pappa har gjort stek och vi ska göra egen sås och hasselbakspotatis!!

 

Vi åkte föresten skiskor idag!! Jag var självklar mkt bra och gjorde hopp och piuretter!!



Vi spelade guitar hero idag med och jag får typ 95 % elr nått på easy!! Vi provade expert också men det var omöjligt

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test