oncontextmenu="return false"

Kära nån!!!



Men herregud!! Här ligger Izor i min säng och vilar!! Det enda han gör är ju att snarka sig igenom alla dar!
Hur överlever han?

Men iallafall så skulle Izor och jag sova igår! Men asså när man nästan somnat börjar han babbla om att han är BÄST på att blogga... Jag sa Nej du Izor det tror jag inte! Men visst om du e så bra som du tror så får du gästblogga över dan imorgon(idag asså).
Japp det ska jag! Så nu är det bestämt att Izor - en hund på 6 år, Jackrussel/Tax ska blogga på MIN blogg... Vi hörs ikväll elr imorrn så får vi se hur det går med Izor´s bloggning!!

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test