oncontextmenu="return false"

Nackspärr ??

Nja! Kanske inte nackspärr, men kroppen värker efter gårdagens besök på kungsberget! Fia och jag somnade halv tolv och lade oss klockan halv tio...
Sen gick vi upp vid 05.50 och fixade oss. Mamma stjusade oss in till stan och bussen gick 08.00... Vi åkte skidor hela dagen och det var super kul! Vi hade med oss pastasallad till lunch!!


Jag och Fia körde störtlopp och jag råkade köra på en tjejs skidor så jag flög och gjorde volter 20 meter... Hade jag rullat 1 varv till hade jag flygit ut mot skogen och hamnad på nåra vassa isspetsar!!

Tjejens kompis: Gick det bra?
Jag: Aa det gick b....
Tjejens kompis: Vet du vad du gjorde för fel?
Jag: Jag kom lite konstigt i början och fick för hög fa...
Tjejens kompis:Vet du vad som hände?
Jag: Jag råkade köra på nåns skidor.. Vems var det?
Tjejens kompis: JA du körde på Annelie!!!!!!
Jag: Oj, jag är jätte ledsen gick det bra?
Hon: Ja det är lungt
Tjejens kompis: Jaaa !! Det är ALLTID den som är bakom som får väjja

Men gud vilken KÄRRING!! Hon frågade hur många ggr som helst VET DU VAD SOM HÄNDE??

dom körde ju över hela backen så hur jag än hade åkt hade jag kört på en av dom!!
Jag körde jätte långt ut på kanten och så precis svängde hon med.. Och vajja? Hur gamal var kärringen egentligen?
70+?

Men annars var det en bra dag.. Vi åkte i dom svarta backarna och lite i de röda backarna...
Vi hörs sen! PÖXX XD

PS. Idag kokade jag gröt till frukosten imorrn och bakade vaniljbullar.. Bullar med vaniljkräm!!
Jag sov hos Fia igår kväll också och imorrn ska jag till pappa eller med mamma och hennes häst!!
OCH DUVA ÄR DRÄKTIG!! VETRINÄREN KOLLADE HENNE IDAG!!! JIPPIE

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test