oncontextmenu="return false"

Okej?

min dag! vad ska man säga om denna dag?

Jo...:
11.00-Pappas kompis hämtar oss och vi beger oss till fågelsången där vi fikar lite för pappas vänn fyller år! (Enligt honom fyller han 26 år men han fyller tydligen 51 år enligt andra uppg.)
12.45- Vi åker till Willys och storhandlar! Massor med mat!!
14.00- vi städar hela eftermiddagen och rensar bland ´maten och det blev väl en 4 Ica kassar med gamal mat!(Allt från 05-08)
18.30-Vi åt pappas hemlagade pannbiff med sås och potatis! Vilket var en stor höjdare !! ;)


19.15- Vi gick och åkte skriller!! Viktor och jag gick en bit bort med Milou så ropade pappa på´Milou så han sprang och vi åkte efter med kopplet i handen!
20.00-Let´s dance börjar!
Vi gör milkshake med jordgubbar!! Mums super gött ;)
22.00-Let´s dance slutar! Jag trodde jag hejjade på Kitty men hon var VÄRDELÖS!! Molle var väll bra och George Scott!!


Imorgon blir det mera skriller och shopping! Hannah( www.eqqus.blogg.se) ringde och frågade och jag ville shoppa med henne och Fia imorrn och svaret blev.....trumslag..ni vet svaret...trumslag..... JA! ;) Ni är ju nästan tankeläsare ;)

Kram så hörs vi innan elr efter shoppingen!

jag tror det blir:
En  pyamas(fast jag köpte en idag, ny och mysig)
En kofta(fast jag köpte en igår, rosa och mörksosa randig)

och kanske nån tröja,jeans eller klänning?

hörs imorgonXD ;)


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test