oncontextmenu="return false"

Sådär ja!!

Nu har jag precis torkat bort min återfuktande ansiktsmask och skjöljt bort min hårinpackning! Det luktar jätte gott och känns bra. Imorgon fyller Linus år!! Jag tror nog inte han läser detta (eftersom han fyller 4 år) så jag kan avslöja att han ska få ett spel(det här spelet spelade Viktor,pappa och jag varje dag när vi var små) som heter: STEKA ÄGG!! och en liten bok: Mumintrollen!!
Jag tror nog att han blir nöjd. Sen kommer Fia efterssom att mamma ska till stan och gå ut med några tjejkompisar. Jag hoppas jag kan övertala Fia att rida med mig!! eller att hon rider på Birk asså!! :)Så kanske jag hinner ta in Ofeig och fixa lite med henne :) Eller.. jag får se :D
Idag hoppade jag Birk och när jag skulle fatta galopp innan hindret sprakade han på bakut och skenade!! Han e lite tokig ibland den där Birk !

Nu ska jag nog sova tror jag! För imorgon kommer ju alla gäster! Sov gott

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test