oncontextmenu="return false"

Snö?



När jag kom hem från skolan idag funderade jag på varför det inte kan bli vår och sommar snart! Jag längtar verkligen till sommaren.. Fia och jag ska cyckla först till "grannbyn"(det är 1 mil dit och 1 mil hem), sen ska vi tälta 4 nätter utan att gå in, så vi ska laga mat över öppen eld själva... Sen ska vi cyckla två mil tälta 1-2 nätter på en camping och sen cyckla hem... Det kommer bli kul!!! sen ska jag följa med henne till deras "sommarstuga" på Åland och jag ska bada och sola och...... Äsch nu orkar jag inte merra;)
Men det ska bli kul att åka till Tällberg på sportlovet(om det nu var Tällberg). Vi ska dit för Carinas mamma fyller...
Det är såå tråkigt att jag skadat handen för då kan inte jag åka på UNT-cupen slalomträningarna.... Känns ur trist. Jag tror jag får satsa på tisdag.Men jag skulle behöva träna imorrn... Aja! :(:(

STACKARS MIN HAND!!

Kommentarer
Postat av: Hella

Hoppas ni får fint väder i Tällberg. Det är hur mysigt som helst där.

2009-01-28 @ 20:16:30
Postat av: Jennifer

Det hoppas jag med att vi får!! ;)

Jag har aldrig vart där så jag hoppas du har rätt att det är fint ;)

2009-01-28 @ 21:06:55
URL: http://horsejennan.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test