oncontextmenu="return false"

Sorry sorry!! :(

Igår skrev jag inget för direkt efter skolan så skulle jag åka till Fia! För hennes föräldrar skulle åka och hämta en ny säng till Fia. Så vi var ute och gick i samhället i en timme typ 6-8 km. Sen lagade hon och jag köttfärssås med spagetthi! Det blev super gott. Hennes föräldrar kom hem vid kanske halv åtta och då spelade jag och hon in lite filmer på Fias mobil..
Vi duschade också och sen sov vi! Det tror jag var gårdagen...

Jag: Får jag sova hos Fia imorrn för hennes föräldrar ska bort.
Mamma: Ja, fasst dom kommer väl hem sen?
Jag:Jaa fast jag vill ändå sova där.
Mamma: aaa, om det går bra i skolan och så.
Jag: Men det gör det väl också ?
Mamma: Jaa det tror jag iallafall..

Haha XD Men det går bra i skolan(tkr jag) så jag fick!

Hörs sen puzz

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test