oncontextmenu="return false"

UNT cupen träning!!

Jag åkte in till stan idag efter skolan för jag ska kanske vara med och tävla i UNT cupen SLALOM! :) Så jag mötte mamma i stan och vi åt en korv på en mack.
När vi sedan kommit fram till skidbacken så var det några där(fast klockan var strax efter fem och det började sex, men vi frågade några om dom skulle träna och då sa dom: Nee tränarna är i Vemdalen så det är ingen träning idag!!!
Så mamma och jag fick åka hem :( Känner mig besviken och ledsen:(:( Jag hade ju hoppats på träning idag! Men, men!! Får träna nästa vecka!

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test