oncontextmenu="return false"

Invigning







Idag hade vi invigning i skolan! Jätte tråkigt att gå upp halv sju en lördag(fast jag försov mig och gick upp kvart över sju och gick till bussen åtta;))men vi hade tipspromenad och fick lyssna på rektorn som pratade och nåra elever spelade och sjöng för alla som var där :)
Det var ganska okej dag egentligen men jag ville ju hellre va hemme ;)
Våra mentorer e lite "konstiga" för vi får inte veta nåt av dom, för när vi skulle ha "lektion" sa dom bara:" Vem ska sälja bullar nu då?". men vi hade ju inte fått veta någon men jag,Fia och Hannah sålde lite fika! det var kul ;)

Bussen:
Jag:Uppsala tack!
Chafören:80 kr då
Jag betalar men sen ser jag billjeten att det står vuxen.
jag:Ursäkta men jag e ungdom för jag e tretton:)
Chafören:Du måste ju säja något man ser ju inte om du e ungdom elr vuxen
Jag:Nee okej :)

Haha xD
Sen när jag vart hemma hos pappa en stund skulle Vigge på fotbollsträning så jag gick till det nybyggda Hööks :) började cyckla på Viktors cyckel! Det var ju värsta trehjulingen så jag lämnade cyckeln brevid mataffären och gick vidare! Jag hittade ett snyggt träns för 99 kr ord.199 kr! Men det var stl  full och Birk ska ha stl Cob. så det blev inget!
Nu har jag ätit kyckling med ris och hembakt bröd av mig så nu tittar jag på "KÖRSLAGET".

Nu ska pappa och jag äta glass på resturang ! Det ska bli mysigt! Kram så länge

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test