oncontextmenu="return false"

Bad,sol,bad


Puss till er mina söta läsare x) Och ni andra som kikar in såklart!! :)

Idag har jag hållt till i  Björklinge! Suprise ? Hihi. Vi badade i typ 3 timmar :) Mysigt. Men Viktor är ju med mamma,Linus,moster Mia och kusin jesper i Öregrund. Jag kände inte för att hänga med brorsan och lillkusinen i två dagar :P Haha. Så jag är hemma. Närå ;P

Imorse gjorde jag vaniljglass. Smakade lite nu när jag kom hem. Men det smakar för mkt vanilj :S Ska lägga upp receptet senare :)

Hoppas ni har det bra i solen ? Om ni har sol :/

KRAM!

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test